20 ταινίες που δεν πρέπει να χάσεις στις Νύχτες Πρεμιέρας

...

Γράφει η Συντακτική ομάδα του Reel.gr

Το πιο αγαπημένο κινηματογραφικό φεστιβάλ της πόλης είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Μόλις προχθες ανακοινώθηκε το πρόγραμμα, το όποιο όπως κάθε χρόνο είναι πολύ ενδιαφέρον, ποικίλο και περιλαμβάνει εκτός από το Διεθνές Διαγωνιστικό, Πρεμιέρες, Αφιερώματα, και πολλές Ελληνικές ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους.

Φέτος το πρόγραμμα ξεχωρίζει για τις πολλές ελληνικές ταινίες που περιλαμβάνει με μερικές απ’ αυτές μάλιστα να μην έχουν ακόμη ολοκληρωθεί και να παρουσιάζονται ως Work in Progress. Επίσης, όπως και κάθε χρόνο, το φεστιβάλ περιλαμβάνει πολύ ενδιαφέρονται masterclasses που θα γίνουν στο βιβλιοπωλείο IANOS και φυσικά πολλά πάρτι για να σχολιάσουμε, διαφωνήσουμε και να αναλύσουμε τις ταινίες που είδαμε. Εμείς μελετήσαμε το πρόγραμμα και διαλέξαμε και σας παρουσιάζουμε τις 20 καλύτερες για να προλάβετε να «κλείσετε» γιατί τα εισιτήρια εξαντλούνται ταχύτατα!

Οι ταινίες δεν παρουσιάζονται με σειρά προτεραιότητας.

GLORIA

(Χιλή / Ισπανία, 110′)
Σκηνοθεσία: Σεμπαστιάν Λελίο
Με μια αξέχαστη ερμηνεία από την Παουλίνα Γκαρσία, η γλυκόπικρη ταινία του Σεμπαστιάν Λελίο σφύζει από το ταμπεραμέντο της ηρωίδας της και παραδίδει πολύτιμα μαθήματα αισιοδοξίας μέσα από την ιστορία μιας χωρισμένης 58χρονης που αποφασίζει να πάρει τη ζωή ξανά στα χέρια της. Bραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στην Μπερλινάλε.

ON THE JOB / ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ

(Φιλιππίνες, 121′)
Σκηνοθεσία: Ερικ Μάτι
Δύο εκπρόσωποι του νόμου και δύο κρατούμενοι που αναλαμβάνουν εκτελέσεις για λογαριασμό υψηλά ιστάμενων προσώπων στροβιλίζονται σε έναν θανάσιμο κυκεώνα πολιτικής διαφθοράς, που θέτει σε κίνδυνο τους ίδιους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ενα αδυσώπητα κυνικό, «βρώμικο» και σκληροτράχηλο θρίλερ από τον Φιλιππινέζο μαέστρο του είδους, βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα.

Πολιτική διαφθορά, συμβόλαια θανάτου, ανομία και θάνατος αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του «Οn the Job», μιας δυνατής περιπέτειας που μας έρχεται από τον Φιλιππινέζο σκηνοθέτη Erik Matti. Όταν η παρασκηνιανή δράση δυο εκλεκτών του νόμου και δυο κρατουμένων που είναι υπεύθυνοι για την πραγμάτωση των συμβολαίων θανάτων, αρχίζει να διαδραματίζεται σε κακοτράχαλα, επικίνδυνα μονοπάτια και οι τέσσερεις θα βρεθούν βαθιά μέσα στην σαπίλα μπλεγμένοι, θέτοντας σε κίνδυνο τους εαυτούς τους αλλά πρωτίστως τις οικογένειές τους. Ρεαλισμός και σκληρή πραγματικότητα πάνε χέρι-χέρι σε αυτό το καταιγιστικό θρίλερ για γερά νεύρα.

CHEAP THRILLS / ΦΘΗΝΕΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΕΣ

(ΗΠΑ, 85′)
Σκηνοθεσία: Ι.Λ. Κατς
Ένα ζευγάρι εκατομμυριούχων προκαλεί δύο απεγνωσμένους φίλους σε ένα ακραίο παιχνίδι διεστραμμένων στοιχημάτων που αμοίβεται αδρά.

Η μαύρη κωμωδία του E.L Catz «Cheap Thrills» αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα απολαυστικά, ανεξάρτητα διαμαντάκια των 19ων Νυχτών Πρεμιέρας, μιας που και ο σκηνοθέτης του επιμένει…καλτ και ανεξάρτητα. Αυτή αποτελεί την πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του δημιουργού ο οποίος διατελεί συνήθως σεναριογράφος, με το story να θέλει δυο άφραγκους φίλους να μπλέκουν σε περιπέτειες, όταν ένα πλούσιο ζευγάρι τους προσεγγίζει και τους αναθέτει διάφορες ‘δουλειές’ με το ασημείωτο βέβαια. Η ταινία κέρδισε το βραβείο Κοινού στο φεστιβάλ του SXSW και αποτελεί σίγουρα μια από τις αιματοβαμμένες φετινές συμμετοχές, που πρέπει να προσέξεις.

LES YEUX SANS VISAGE / ΜΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΟ

(1960, Γαλλία / Ιταλία, 88′)
Σκηνοθεσία: Ζορζ Φρανζί
Διακεκριμένος χειρουργός απάγει νεαρές ως ακούσιους δωρητές, θέλοντας να επαναφέρει το παραμορφωμένο πρόσωπο της κόρης του. Το απαράμιλλο αριστούργημα του Φρανζί παντρεύει το ποιητικό σινεμά του Ζαν Κοκτό με τη φρίκη μιας ακραίας ταινίας τρόμου.

Η ασπρόμαυρη γαλλική ταινία του Φρανζί είναι μια ταινία που, παρά τον έντονο λυρισμό της, προκαλεί ανατριχίλες, Ο σκηνοθέτης της, έχοντας κάνει καριέρα σε σοβαρά δράματα και ντοκιμαντέρ, σ’ αυτό το φιλμ μας δείχνει την αγάπη του για το σινεμά του τρόμου. Το αθέατο, πίσω από μια άμορφη μάσκα, πρόσωπο της Christiane (Edith Scob) που αυξάνει συνεχώς της αγωνία μας, εμφανίστηκε και ως αναφορά στο πρόσφατο αριστούργημα του Leos Carax, Holy Motors.

THE CONJURING / ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ

(ΗΠΑ, 112′)
Σκηνοθεσία: Τζέιμς Γουάν
Οικογένεια στα 60s έρχεται αντιμέτωπη με τα ανεξήγητα φαινόμενα που συμβαίνουν στο επαρχιακό σπίτι στο οποίο μετακομίζουν και δύο ειδικοί του παραφυσικού αναλαμβάνουν δράση. Αυτή είναι η ταινία που κάνει το «Paranormal Activity» να μοιάζει παιδική χαρά. Ο σκηνοθέτης του «Insidious» επιστρέφει στα χωράφια του ατμοσφαιρικού τρόμου για να πανικοβάλει το κοινό με μια από τις πιο μακάβριες (και πέρα για πέρα αληθινές) ιστορίες στοιχειώματος του σινεμά.

Πολλές ταινίες τρόμου βασίζονται πλέον σε «πραγματικά γεγονότα» μόνο και μόνο για να την πλασάρουν οι παραγωγοί στο κοινό τους ως κάτι που συνέβη και έτσι να θεωρηθεί πιο τρομαχτική. Η ταινία που έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ κινηματογράφου το Λος Άντζελες και απέσπασε τις καλύτερες κριτικές, με έχει κάνει να νιώσω κάπως άβολα ενώ, δεν το κρύβω, με έκανε να ανατριχιάσω σε μερικές σκηνές.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

FRANCES HA

(ΗΠΑ, 86′)
Σκηνοθεσία: Νόα Μπάουμπαχ
Ονειροπαρμένη 27χρονη προσπαθεί να βρει νόημα στην ενήλικη ζωή της και παράλληλα να επιβιώσει σε μια σημερινή, ασπρόμαυρη Νέα Υόρκη. Χιούμορ και πνευματώδεις διάλογοι, γέλιο, συγκίνηση και ρεαλιστικοί χαρακτήρες σε μια ταινία-ωδή στο γουντιαλενικό «Μανχάταν».

Με την πολύτιμη σεναριακή συνεργασία της Γκρέτα Γκέργουιγκ, της υπέροχης indie queen πρωταγωνίστριάς του, το «Frances Ha» είναι ένα γλυκύτατο και ακαταμάχητο φιλμ πάνω στις ελπίδες και τις διαψεύσεις μιας ονειροπαρμένης 27χρονης που προσπαθεί να βρει νόημα στην ενήλικη ζωή της και παράλληλα να επιβιώσει σε μια σημερινή, ασπρόμαυρη Νέα Υόρκη.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

BORGMAN / ΜΠΟΡΓΚΜΑΝ

(Ολλανδία / Βέλγιο / Δανία, 113′)
Σκηνοθεσία: Αλεξ φαν Βάρμερνταμ
Ενας πανέξυπνος αλήτης και η συμμορία του, που μοιάζει να έχει βγει από ταινία του Μπουνιουέλ, εισβάλλουν στη ζωή μεγαλοαστικής οικογένειας και τη μετατρέπουν σε εφιάλτη. Μεταφυσικό θρίλερ με ταξική συνείδηση, η τελευταία ταινία του Ολλανδού auteur είναι ένα μακάβριο παραμύθι για την αρχετυπική μάχη Καλού και Κακού. Συμμετοχή στο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ Καννών.
Απονομή Βραβείου στον σκηνοθέτη για το σύνολο της προσφοράς του

SEPTEMBER

(Γερμανία / Ελλάδα, 105′)
Σκηνοθεσία: Πέννυ Παναγιωτοπούλου
Ζούμε για τη στιγμή που θα βρούμε μια θέση στην καρδιά των άλλων. Μετά το συγκλονιστικό ντεμπούτο της «Δύσκολοι Αποχαιρετισμοί ο Μπαμπάς Μου», η Πέννυ Παναγιωτοπούλου σκηνοθετεί μια ταινία πιο ζεστή κι από τις λέξεις, με τις Κόρα Καρβούνη και Μαρία Σκουλά. Συμμετοχές στα φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι και του Τορόντο. Παρουσία των συντελεστών

Η ταινία, αφηγείται τη ζωή της τριαντάχρονης Άννας, μιας ανεξάρτητης γυναίκας που ζει στο διαμέρισμα της με μοναδική συντροφιά το σκύλο της. Όταν ο σκύλος πεθάνει, θα τον θάψει στον κήπο του γειτονικού σπιτιού και θα γνωρίσει τη μητέρα της οικογένειας, αναπτύσσοντας μια ιδιόμορφη σχέση.

FRUITVALE STATION

(ΗΠΑ, 85′)
Σκηνοθεσία: Ράιαν Κούγκλερ
Το αληθινό περιστατικό του πυροβολισμού ενός νεαρού Αφροαμερικάνου από έναν λευκό αστυνομικό μετατρέπεται σε μια κινηματογραφική χειροβομβίδα οργής και συγκίνησης που ετοιμάζεται να σκάσει στα επερχόμενα Οσκαρ, έχοντας προηγουμένως ληστέψει βραβεία στα Φεστιβάλ των Καννών και του Σάντανς.

KILL YOUR DARLINGS / ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ

(ΗΠΑ, 104′)
Σκηνοθεσία: Τζον Κροκίδας
Ο Αλεν Γκίνσμπεργκ μυείται από τον Λουσιέν Καρ σε έναν κόσμο ναρκωτικών, τζαζ και ελεύθερου σεξ, μια βίαιη ανατροπή, όμως, θα γεννήσει το ένοχο μυστικό που στοίχειωσε τη θρυλικότερη παρέα της αμερικανικής λογοτεχνίας. Παθιασμένες εικόνες αναβιώνουν τη νεοϋορκέζικη μπιτ σκηνή, ενώ ο Ντάνιελ –Χάρι Πότερ– Ράντκλιφ εκπλήσσει με την αποκαλυπτική ερμηνεία του.

Η ιστορία της ταινίας, αντλεί έμπνευση από το κοινό έργο των Burroughs και Kerouac, “And the Hippos were Boiled in their Tanks“, την υπόθεση ενός φόνου που διεπράχθη από το έτερο μέλος της ομάδας, Lucien Carr και ακολούθως έφερε τη σημαντική αυτή γενιά συγγραφέων πιο κοντά. Όταν ο David Kammerer, που έχει εμμονή με τον Carr, τον πιέζει να ανταποκριθεί στον έρωτα του, ο δεύτερος τον σκοτώνει, και αργότερα εκμυστηρεύεται στον Jack Kerouac και στον William S. Burroughs την πράξη του, από τους οποίους κανείς δε το δηλώνει στην αστυνομία.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

MUCH ADO ABOUT NOTHING / ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ

(ΗΠΑ, 108′)
Σκηνοθεσία: Τζος Γουίντον
Ερωτικά σκιρτήματα, διασκεδαστικές παρεξηγήσεις και δύο ζευγάρια σε μόνιμη αναταραχή. Ο σκηνοθέτης των «Εκδικητών» αφήνει στην άκρη τους προϋπολογισμούς των στούντιο, κλείνεται για 12 μέρες στο σπίτι με τους φίλους του και παραδίδει μια ασυνήθιστα συναρπαστική διασκευή της κλασικής κωμωδίας, για την οποία ο ίδιος ο Σαίξπηρ θα φούσκωνε από υπερηφάνεια.

Με μια ασπρόμαυρη φωτογραφία με έγχρωμες λεπτομέρειες (βλ.Sin City) και μια σειρά από καυστικούς διαλόγους το πρώτο δείγμα μας κάνει να ανυπομονούμε για τη συνέχεια. Το πείραμα της σύγχρονης μεταφοράς σε πρωτότυπο κείμενο έχει επαναληφθεί στο παρελθόν κι από τον Baz Luhrmann με το Romeo & Juliet και όπως θυμάσαι ήταν πραγματικά υπέροχο. Οι ικανότητες του Whedon δεν υπόσχονται τίποτα λιγότερο.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΦΟΙΝΙΚΑ: ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

(Ελλάδα, 126′)
Σκηνοθεσία: Θάνος Κερμίτσης

Η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας βασίζεται στο ομώνυμο κόμικ του πρωταγωνιστή της, Γιάννη Ρουμπούλια και φλερτάρει απενοχοποιημένα με το καλτ. Η Αυτοκρατορία του Δρακοφοίνικα καταπιέζει τον κόσμο του Ελεμπρος, όμως ένας σκλάβος μονομάχος ορθώνει ανάστημα και παραμένει αδάμαστος. Με τους Κωνσταντίνα Γεωργαντά, Κυριάκο Κορογιάννη και Μελέτη Γεωργιάδη.
Παρουσία των συντελεστών.

Επικές μάχες με σπαθιά, δράση και φαντασία, που δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τις αμερικανικές υπερπαραγωγές. Ο Αδάμαστος βασίζεται στο κόμικ του Γιάννη Ρουμπούλια «Τα χρονικά του Δρακοφοίνικα», ενώ τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Θάνος Κερμίτσης, κινηματογραφιστής που έχει βραβευτεί για τις μικρού μήκους ταινίες του. Αξίζει να σημειωθεί πως η χρηματοδότηση της ταινίας έγινε με τη μέθοδο του crowdfunding, και όπως έδειξε η ανταπόκριση του κόσμου, η πρώτη επικη ταινία φαντασίας στην Ελλάδα έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

INDIA BLUES

(Γερμανία, 93′)
Σκηνοθεσία: Γιώργος Μαρκάκης
Η ερωτική σχέση δύο ανδρών ιδωμένη μέσα από τις οκτώ κομβικές συναισθηματικές καταστάσεις: πόνος, πόθος, ευτυχία, ζήλια, έλξη, γαλήνη, αγάπη και θυμός. Ο σκηνοθέτης σπάει τα όρια της queer θεματολογίας, θυμίζοντάς μας πως τα συναισθήματα παραμένουν πάντοτε σημαντικότερα από τη χρονική ροή των γεγονότων που τα γεννούν.

Η ιστορία της ταινίας έχει να κάνει με τον έρωτα δυο ανδρών και όλα τα στάδια και την πορεία της σχέσης τους. Από την έλξη στην ευτυχία και τον πόνο στην γαλήνη η ιστορία εξελίσσεται μη γραμμικά αφήνοντας κάθε κεφάλαιο-συναίσθημα να ερμηνευτεί από το κάθε θεατή με τον τρόπο που το αντιλαμβάνεται. H ένταση με την οποία παρουσιάζονται τα συναισθήματα αυτά προκαλεί τους θεατές να βιώσουν κι αυτοί μαζί με τους πρωταγωνιστές ένα συναισθηματικό roller coaster.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

Διαβάστε τη συνέντευξη του σκηνοθέτη της ταινίας

THE CONGRESS

(2013, Ισραήλ, 122′)
Σκηνοθεσία: Αρι Φόλμαν
Η Ρόμπιν Ράιτ ερμηνεύει τον εαυτό της και δέχεται να πουλήσει την εικόνα της σε κινηματογραφικό στούντιο για τη δημιουργία 3D ψηφιακού αντίγραφού της. Μια μείξη πραγματικής δράσης και παραισθησιογόνου animation που σπάει τον τέταρτο τοίχο, στην τελευταία ταινία του Φόλμαν.
Απονομή Βραβείου στον σκηνοθέτη για το σύνολο της προσφοράς του.

Η ταινία βασίζεται στο βιβλίο του Stanislaw Lem “The Futurological Congress”και ο Folman φαίνεται πως προσπαθεί να μεταφέρει την αγωνιά του ίδιου αλλά και όλη της κινηματογραφικής βιομηχανίας για το μέλλον του σινεμά. Ένα μέλλον το οποίο ήδη είχε αρχίσει να συζητείται από το 2001 όταν είχε κυκλοφορήσει η ταινία “Final Fantasy: The Spirits Within”. Όλα αυτά συνδυάζονται υπέροχα με σουρεαλιστικά animation και live action δράμα. Στην ταινία πρωταγωνιστούν και οι Harvey Keitel και Danny Huston.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

SPRING BREAKERS

(ΗΠΑ, 94′)
Σκηνοθεσία: Χάρμονι Κορίν
Τέσσερις χυμώδεις συμμαθήτριες πρωταγωνιστούν στις πιο βίαιες και σεξουαλικά ξέφρενες διακοπές της χρονιάς με τον Τζέιμς Φράνκο να συμπληρώνει το αμαρτωλό σκηνικό. Η πιο ένοχη απόλαυση της κινηματογραφικής σεζόν.

Πρόκειται για την ιστορία τεσσάρων φιλενάδων οι οποίες αποφασίζουν να κάνουν κάτι τρελό ένα spring break. Να πάνε να ληστέψουν ένα μίνι μάρκετ και να πάνε στην Φλόριντα να το γλεντήσουν μέχρι πρωίας. Να όμως που η αστυνομία τις συλλαμβάνει, αλλά ο James Franco ya-all, ένας ράπερ και έμπορος ναρκωτικών, τις βγάζει από την φυλακή και τις πείθει να έρθουν μαζί του για να περάσουν την μεγαλύτερη περιπέτεια της ζωής τους.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

LE PASSÉ / ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

(Γαλλία / Ιταλία, 130′)
Σκηνοθεσία: Ασγκάρ Φαραντί
Ιρανός ταξιδεύει στο Παρίσι για να υπογράψει την αίτηση διαζυγίου της γυναίκας του (Μπερενίς Μπεζό), ξεσκεπάζοντας στην πορεία επικίνδυνα μυστικά. Βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στις Κάννες για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του σκηνοθέτη του «Ενας Χωρισμός».

MISTAKEN FOR STRANGERS

(ΗΠΑ, 75′)
Σκηνοθεσία: Τομ Μπέρνινγκερ
Ενα συναρπαστικό και άκρως εξομολογητικό εισιτήριο ελευθέρας για τις συναυλίες, τις περιοδείες, τα παρασκήνια και τις πιο αθέατες προσωπικές στιγμές του συγκροτήματος των The National, σκηνοθετημένο με ειλικρίνεια και ευπρόσδεκτη αδιακρισία από τον μικρότερο αδερφό του τραγουδιστή.
Παρουσία του σκηνοθέτη και του παραγωγού

LUTON

(Ελλάδα, 100′)
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Κωνσταντάτος
Οι «κανονικές» ζωές ενός μαθητή λυκείου, μιας δικηγόρου κι ενός οικογενειάρχη συναντιούνται σε μία κοινωνία που απαιτεί τον αυτοπεριορισμό και γεννά βία. Πρωταγωνιστούν οι Νικόλας Βλαχάκης, Ελευθερία Κόμη και Χρήστος Σαπουντζής. Επίσημη συμμετοχή στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν. Παρουσία των συντελεστών

Πρόκειται για την ιστορία τριών πολύ διαφορετικών ανθρώπων μεταξύ τους και η καθημερινότητά τους. Μέσα στο πλαίσιο μιας συμβατικής ζωής που τους πιέζει όταν όλα γι’ αυτούς μοιάζουν ακίνητα και αναμενόμενα, τα τρία αυτά πρόσωπα βρίσκουν το δικό τους τρόπο διαφυγής. Ο Τζίμης είναι ένας ευκατάστατος μαθητής λυκείου, γύρω στα 17. Η Μαίρη, είναι μια ασκούμενη δικηγόρος γύρω στα 30. Ο Μάκης, ένας 50αρης οικογενειάρχης, ιδιοκτήτης ενός ψιλικατζίδικου.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

AIN’T THEM BODIES SAINTS

(ΗΠΑ, 105′)
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Λόουερι
Εκεί που η ομορφιά του «Badlands» συναντά τη βίαιη ειλικρίνεια του «Μπόνι και Κλάιντ», γεννιέται η ερωτική ιστορία ανάμεσα σε έναν δραπέτη ληστή (Κέισι Αφλεκ) και τη νεαρή σύζυγό του (Ρούνεϊ Μάρα). Μια αιθέρια παραλλαγή των κλασικών crime movies και ταυτόχρονα μια μελαγχολική σπουδή πάνω στην εύθραυστη φύση του έρωτα.

DON JON

(ΗΠΑ, 90′)
Σκηνοθεσία: Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ
Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ αφηγείται τις περιπέτειες του εθισμένου στο πορνό Τζον και τη συνάντησή του με την καυτή Μπάρμπαρα της Σκάρλετ Γιόχανσον. Οταν το «Jersey Shore» παντρεύεται με το «(500) Μέρες με τη Σάμερ», το αποτέλεσμα είναι η πιο τολμηρή ρομαντική κομεντί που θα δείτε φέτος.

To “Don Jon” αφηγείται την ιστορία του… Ντον Τζον (Τζόσεφ Γκόρντον-Λέβιτ), ενός σύγχρονου “Δον Ζουάν” από το Νιου Τζέρσει, ο οποίος είναι εθισμένος στις τσόντες και αδυνατεί να δεσμευτεί με κάποια γυναίκα καθώς τις συγκρίνει όλες με τις “τέλειες” πορνογραφικές φαντασιώσεις του! Όλα αυτά φαίνεται να αλλάζουν όταν μπαίνει στη ζωή του η Μπάρμπαρα (Σκάρλετ Γόχανσον), η οποία είναι σύμφωνα με τον Ντον Τζον, “το πιο όμορφο πλάσμα” που έχει δει ποτέ στη ζωή του.

Δείτε περισσότερα για την ταινία εδώ

Μία ακόμα ταινία που χρίζει την προσοχή σας είναι και η πολυσυζητημένη και βραβευμένη στο Φεστιβάλ των Καννών «Η Ζωη της Αντέλ» που όμως παίζεται σαν ταινία λήξης και η είσοδος είναι φέτος μόνο με πρόσκληση.

Διαβάστε τις πληροφορίες για τα εισιτήρια και από πού μπορείτε να τα προμηθευτείτε 

Δείτε εδώ ολόκληρο το πρόγραμμα

Δημήτρης Ασπρολούπος

Αγαπώ τον Χίτσκοκ, τον Φιντσερ, τον Χάνεκε, τον αγγλικό ρεαλισμό και το σκανδιναβικό σινεμά αλλά παράλληλα έχω και ένα soft spot για τον Γουές Αντερσον.
Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ