26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού κινηματογράφου: Τελετή Λήξης

...
the invisible woman

26o-panorama-europaikou-kinimatografouΓράφει η Συντακτική ομάδα του Reel.gr

Tην Τετάρτη 27 Νοεμβρίου στις 8.30 μ.μ. στον κινηματογράφο Ιντεάλ, το 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου κατεβάζει την αυλαία του με την πρώτη προβολή της πολυαναμενόμενης ταινίας «The Invisible Woman» με τον Ralph Fiennes στα σκηνοθετικά ηνία και τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η προβολή πραγματοποιείται σε συνεργασία με την εταιρία διανομής Spentzos Film.

Όπως κάθε χρόνο, της προβολής θα προηγηθεί η Τελετή Λήξης του φετινού φεστιβάλ, στην οποία θα απονεμηθούν τα βραβεία του 26ου Πανοράματος. Δύο κριτικές επιτροπές θα επιλέξουν τις νικήτριες ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος. Την πρώτη αποτελούν μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κινηματογράφου (FIPRESCI): Από τη Ρουμανία, η Giulia Dobre (κριτικός κινηματογράφου στο Romanian National Radio και τα περιοδικά Omagiu και Cultura), από τη Νορβηγία ο Aleksander Huser (κριτικός κινηματογράφου στο περιοδικό Cinema και τη διαδικτυακή εφημερίδα Side 3 Nettavisen) και από την Ελλάδα, ο Ρόμπι Εκσιέλ (κριτικός κινηματογράφου στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ). Ήδη από πέρσι, το βραβείο της FIPRESCI ονομάζεται πλέον «βραβείο στη μνήμη του Θόδωρου Αγγελόπουλου», αφιερωμένο στη μνήμη και την προσφορά του κορυφαίου Έλληνα σκηνοθέτη. Η δεύτερη κριτική επιτροπή θα δώσει το καθιερωμένο πλέον βραβείο κοινού που απονέμει 5μελής επιτροπή αναγνωστών του περιοδικού «Αθηνόραμα».

Τέλος στην τελετή θα βραβευθούν για την προσφορά τους στον κινηματογράφο ο σκηνοθέτης Γιώργος Τσεμπερόπουλος, ο ηθοποιός Μηνάς Χατζησάββας, και η σκηνογράφος – ενδυματολόγος Αναστασία Αρσένη.

the invisible woman

The Invisible Woman

Τo “The Invisible Woman”, δεύτερη σκηνοθετική δουλειά του Ralph Fiennes έχει ήδη αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές όπου και αν έχει παιχτεί. Βασισμένο στο βιβλίο της Clair Tomalin σχετικά με μία “παράνομη” σχέση του διάσημου Βρετανού συγγραφέα Charles Dickens με μία αρκετά μικρότερή του γυναίκα, στα χέρια του γνωστού ηθοποιού, το “The Invisible Woman” καταφέρνει να ξεπεράσει το πλαίσιο της εποχής του και να αποτελέσει ένα σύγχρονο σχόλιο πάνω στον έρωτα, την εμμονή, τα όρια και τις προκαταλήψεις.

Δείτε όσα είδαμε στο 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Δείτε το πληρες πρόγραμμα του 26ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Δημήτρης Ασπρολούπος

Αγαπώ τον Χίτσκοκ, τον Φιντσερ, τον Χάνεκε, τον αγγλικό ρεαλισμό και το σκανδιναβικό σινεμά αλλά παράλληλα έχω και ένα soft spot για τον Γουές Αντερσον.
Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ