H Σοφία Κόπολα σκηνοθετεί το διαφημιστικό σποτάκι των H&M

...

Γράφει ο Χρήστος Μπακατσέλος

Πολλοί σκηνοθέτες αλλά και ηθοποιοί έχουν κάνει διαφημίσεις για την τηλεόραση. Μια από αυτούς τους σκηνοθέτες, η Σοφία Κόπολα, γνωρίζει πολύ καλά τον χώρο αυτό έχοντας σκηνοθετήσει αρκετά διαφημιστικά σποτάκια, ακόμα και ένα για την Miss Dior με πρωταγωνίστρια την Νάταλι Πόρτμαν.

Αυτή την φορά, η Κόπολα αποφάσισε να κάνει την διαφήμιση για των H&M για την σειρά ρούχων Μάρνι της Κονσουέλο Καστιλιόνι με πρωταγωνίστρια την νέα μούσα των H&M την βρετανίδα Ίμογκεν Πουτς, την οποία σίγουρα θα θυμάσαι από τα περσινά Τζέιν Έιρ (Jane Eyre) και το ρεμέικ της “Νύχτα Τρόμου” (Fright Night).

Τα γυρίσματα έγιναν εξ ολοκήρου στο εξωτικό Μαρακές και το αποτέλεσμα είναι ένα σποτάκι 1μιση λεπτού το οποίο δείχνει την Πουτς να ονειρεύεται ένα πολυτελέστατο πάρτι το οποίο καταλήγει με ένα φιλί στην πισίνα κι όλα αυτά πλαισιωμένα με το κομμάτι “Avalon” των Roxy Music. Η Κόπολα φαίνεται να ήταν η καλύτερη επιλογή για το συγκεκριμένο σποτ μιας και καταφέρνει να πιάσει την όλη εφηβική τρέλα και ανεμελιά των πρωταγωνιστών της. Εξάλλου είναι και κάτι που ξέρει να το κάνει και αρκετά καλά (από το αριστουργηματικό “Αυτόχειρες Παρθένοι” (Virgin Suicides) μέχρι και το “Μαρία Αντουανέτα”).

To σποτάκι μπορείς να το δεις παρακάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ