The Boy (2016)

Μια ακόμα ταινία τρόμου της (κακής) σειράς

 ★½☆☆☆ 

Σκηνοθεσία: William Brent Bell
Σενάριο: Stacey Menear
Πρωταγωνιστούν: Lauren Cohan, Rupert Evans, Ben Robson
Διάρκεια: 98’
Χώρα: ΗΠΑ
Διανομή: Odeon

286527Σε ολόκληρο το πάνθεον από τις τρομακτικές κούκλες ταινιών – από τον Chucky του “Child’s Play” μέχρι την Annabelle στο “The Conjuring”- είναι συνήθως η ιδέα ενός άψυχου αντικειμένου που ζωντανεύει πιο τρομακτική από το κακό που μπορεί αυτό το αντικείμενο να κάνει στους γύρω του κανονικούς/ζωντανούς ανθρώπους. Στην αρχή ήταν μια πολύ ύπουλη τακτική : να προκαλεί ο έκαστος κινηματογραφιστής ανατριχίλες στον θεατή με το να μετατρέπει κάτι που παραπέμπει σε χαρά και παιδικότητα σε κάτι πολύ τρομακτικό και διεστραμμένο – συνήθως κρατώντας το παιδικό «γελάκι» και όλη την ανατριχίλα που αυτό φέρει μαζί του. Όχι πια όμως, το σενάριο έχει παιχτεί υπερβολικά πολλές φορές.

Τέτοια είναι και η ατυχής – και αστεία χωρίς να το θέλει- περίπτωση του “The Boy”, του οποίου η σκοτεινή ατμόσφαιρα και οι κάπως προσεγμένες ερμηνείες δεν μπορούν να συγκαλύψουν το γεγονός ότι πρόκειται για μια ακόμα ταινία τρόμου της (κακής) σειράς.

Η Lauren Cohan του “The Walking Dead” δίνει έναν πολύ καλό εαυτό και παίρνει το ρόλο της σοβαρά, μέσα από όλες του τις στροφές και αναταράξεις. Πρωταγωνιστεί στο ρόλο της Greta, μιας νεαρής Αμερικανίδας που ταξιδεύει σε ένα απομακρυσμένο Αγγλικό χωριό για να πάρει μια δουλειά baby-sitter ενός 8χρονου αγοριού. Φαίνεται να έχει ένα πολύ προβληματικό παρελθόν στην προσωπική της ζωή και θέλει πιο πολύ από όλα να ξεφύγει από αυτό και να κάνει μια νέα αρχή. Αυτό που ανακαλύπτει όμως εντέλει, δεν φαίνεται να ευνοεί και πολύ την μέχρι τώρα τύχη της. Μάλλον το καταλαβαίνει και η ίδια αυτό με το που φτάνει στην είσοδο του σπιτιού των Heelshires, που φαίνεται να είναι βγαλμένο από κάθε κλισέ γκόθικ παραμύθι τρόμου.

Οι κάπως ψυχροί, συντηρητικοί και ελάχιστα κοινωνικοί Heelshires είναι (πολύ μεγάλοι σε ηλικία για να είναι) οι γονείς του 8χρονου Brahms, το αγόρι που η νέα του baby-sitter θα είναι η Greta. Η διαφορά του με τα υπόλοιπα αγοράκια της ηλικίας του είναι ότι ο Brahms είναι μια πορσελάνινη κούκλα. Η διαφορά του με τις υπόλοιπες πορσελάνινες κούκλες είναι ότι του Brahms του συμπεριφέρονται σαν σε άνθρωπο. Μάλιστα πρέπει να ακολουθεί μια συγκεκριμένη λίστα με οδηγίες όποιος τον έχει στη φύλαξή του για το πώς να του φέρεται.

Ο σκηνοθέτης William Brent Bell στήνει δυο-τρεις πραγματικά πολύ έντονες στιγμές – αλλά την περισσότερη ώρα φαίνεται να μην μπορεί να αποφασίσει αν πρέπει να πάρει στα σοβαρά τον τρόμο στην ταινία ή να διασκεδάσει με μερικά ανάλαφρα κλισέ παραπάνω και με λιγάκι χιούμορ πού και πού. Βασίζεται περισσότερο στο να δημιουργήσει jump scares, παρά να φτιάξει μια εφιαλτική ατμόσφαιρα, αλλά, ακόμα κι έτσι, ο διάλογος φαίνεται τόσο αμήχανος ανά στιγμές και η ιστορία «δεν δένει», έτσι ώστε να μην μπορεί κανείς να παρακολουθήσει το “The Boy” ούτε ως guilty pleasure.

Φυσικά δεν γίνεται να μας σοκάρει η «τεράστια αποκάλυψη» της ταινίας, μιας και η πλοκή είναι εξαιρετικά προβλέψιμη και το τελευταίο πλάνο που μας αφήνει με την πιθανότητα ενός sequel μοιάζει περισσότερο με απειλή παρά με υπόσχεση.

Μαρίνα Βερλέκη

Η Μαρίνα είναι ένας αποτυχημένος κλώνος stormtrooper, επομένως περιορίζεται στο να γράφει και να σχολιάζει συνεχώς. Αλλά κατά βάθος θα ήθελε να είναι το σκισμένο all-star του Mark Renton.
Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ