Το πολύ επιτυχημένο viral marketing της Carrie

...

Γράφει ο Δημήτρης Ασπρολούπος

eeddd5d7-b8dd-4bf6-a00e-e979889a23bb_carrie_video_blog_gsΜπορεί να λέμε πολλά για το Hollywood κατά καιρούς και να κατακρίνουμε συνεχώς το επαναλαμβανόμενο του θεάματος, το αναμάσημα πολυπαιγμένων κλισέ και τον αναγκαστικό δανεισμό από κόμικ και video games. Για ένα πράγμα όμως δεν μπορούμε  να κατηγορήσουμε τις εταιρίες της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού. Για το marketing. Εκεί ξεπερνάνε κάθε φαντασία! Από την εποχή του Βlair Witch Project μέχρι τo ψευτο-TEDx βίντεο του Prometheus, οι διαφημιστές των κινηματογραφικών στούντιο αποδεικνύουν συνεχώς το ταλέντο τους στο να δημιουργούν buzz και να μας περνάνε σχεδόν υπογείως το μήνυμα ότι πρέπει να δούμε την ταινία τους.

Το πιο πρόσφατο πετυχημένο δείγμα viral marketing είναι για το remake της κλασσικής ταινίας τρόμου του 1976 που σκηνοθέτησε ο Brian De Palma όταν ήταν ακόμα αξιοπρόσεκτος σκηνοθέτης, το Carrie. Στο video που θα δείτε παρακάτω, μερικοί ανυποψίαστοι πελάτες μπαίνουν σε ένα καφέ (τύπου Starbucks) αλλά δεν γνωρίζουν ότι εκεί υπάρχει μια κοπέλα με τηλεκινητικές ικανότητες! Δηλαδή όχι ακριβώς τηλεκινητικές… Η κοπέλα με το κατάλληλο σχοινί θα σηκώσει τον πελάτη-ηθοποιό που της έριξε τον καφέ στο laptop και θα τον κάνει να αιωρείται στον τοίχο προκαλώντας έτσι την έκπληξη και τον τρόμο στους ανυποψίαστους πελάτες.

Τώρα βέβαια κατά πόσο οι συγκεκριμένοι πελάτες του καφέ θα θελήσουν να δουν την ταινία, δεν είμαστε σίγουροι, αλλά το video έχει κάτι παραπάνω από από 20 εκ views στο youtube. Εμείς πάντως την ταινία θα την δούμε οπωσδήποτε, όχι επειδή μας έπεισε το video αλλά λόγω των ταλαντούχων πρωταγωνιστριών ( Chloë Grace Moretz και Julianne Moore) και της σκηνοθέτιδος του Boys Don’t Cry, Kimberly Peirce.

Δείτε το trailer της Carrie

Δημήτρης Ασπρολούπος

Αγαπώ τον Χίτσκοκ, τον Φιντσερ, τον Χάνεκε, τον αγγλικό ρεαλισμό και το σκανδιναβικό σινεμά αλλά παράλληλα έχω και ένα soft spot για τον Γουές Αντερσον.
Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ