Forest Whitaker και Orlando Bloom μαζί σε νέα ταινία

...

Γράφει η Βαρβάρα Κοντονή

Forest Whitaker και Orlando Bloom, θα πρωταγωνιστήσουν μαζί στο πρώτο, αγγλόφωνο ντεμπούτο του σκηνοθέτη Jerome Salle («Duplicity»), «Ζulu», η ιστορία του οποίου θα εκτυλλίσεται στην μετα-Απαρτχάϊντ εποχή.

Πιο συγκεκριμένα η ταινία, η οποία βασίζεται μάλιστα στην βραβευμένη, ομώνυμη, crime νουβέλα του Γάλλου συγγραφέα, Caryl Ferey, θα πραγματεύεται την προσπάθεια δυο νοτιοαφρικανών αστυνομικών οι οποίοι αν και βρίσκονται στις «αντίπαλες» όχθες του απαρτχαϊντικού συστήματος, αποφασίζουν εντούτοις να αντιμετωπίσουν από κοινού το όποιας μορφής έγκλημα συναντήσουν στον δρόμο τους.

Αν και η ταινία βρίσκεται ακόμα στη φάση του post-production, φαίνεται πως οι κριτικές που έχει ήδη αρχίσει να παίρνει (όσον αφορά τουλάχιστον την σεναριακή μεταφορά του λογοτεχνικού έργου, από τον ίδιο τον Salle) είναι πολύ καλές, γεγονός που μάλλον έρχεται να κλειδώσει και με την είδηση οτι ο Alexandre Desplat, ο διάσημος και πολυβραβευμένος Γάλλος, κινηματογραφικός συνθέτης, θα βάλει την δική του υπογραφή στο επερχόμενο «Zulu».

Εντύπωση προκαλεί πάντως και το γεγονός, οτι αν και ο ρόλος του Whitaker προοριζόταν αρχικά για τον Djimon Hounsou, τελικά κατέληξε στον βραβευμένο με Oscar ηθοποιό, ο οποίος όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, μάλλον επιστρέφει στις καλές δουλειές, με λιγότερα κιλά και περισσότερα χρόνια στην πλάτη.

Παρακάτω μπορείς να ρίξεις και μια μεγαλύτερη ματιά στο περιεχόμενο της ταινίας, όπως αυτό δημοσιοποιήθηκε από την εταιρεία παραγωγής, (με συμμετοχή των Pathe, M6 Films, και Lobster Film, μιας που πρόκειται για γαλλο-αγγλική-νοτιοαφρικανική συμπαραγωγή), βάση της φιλμικής εκδοχής της original νουβέλας.

«As a child, Ali Neuman narrowly escaped being murdered by Inkhata, a militant political party at war with Nelson Mandela’s African National Congress. Only he and his mother survived the carnage of those years. But as with many survivors, the psychological scars remain. Today, Ali is chief of the homicide branch of the South African police in Cape Town. One of his staff is Brian Epkeen, a free-wheeling white officer whose family was originally involved in the establishment of apartheid but who works well with Neuman. Together they have to deal with crime that inevitably exists in sprawling areas of un -and under- employed people, crime exacerbated by gangs, both local and from other parts of Africa. Their job gets even more difficult when the corpses of two young women are found. A new evil has been introduced in the city and a new drug has been introduced to its residents, including both murder victims. At the chaotic crossroads where brutality and modernization collide, the echoes of apartheid still resound in the shadows of a society struggling toward reconciliation.»

Βαρβάρα Κοντονή

Ερωτευμένη με τον κινηματογράφο από μικρή, παθιασμένη με τις εικόνες, τους ήχους, τις ιστορίες και την ομορφιά της 7ης Τέχνης, απολαμβάνω να γράφω με ένταση για αυτά που αγαπώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια

ΑΠΑΝΤΗΣΕ

*

*

ΣΧΕΤΙΚΑ